Zapytanie ofertowe „Wykonanie opracowania geodezyjnego dotyczącego podziału i wydzielenia drogi wewnętrznej" - zmienione w dniu 20 lipca 2023 roku
Krzepice, 20 lipca 2023 roku
Znak sprawy: GKR.6831.0010.2023
ZAPYTANIE OFERTOWE – zmienione w dniu 20 lipca 2023 roku
Postępowanie prowadzone w oparciu o wewnętrzną procedurę Zamawiającego
i wartości mniejszej od kwoty 130 000, 00 zł zgodnie z ustawą z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych
I. ZAMAWIAJĄCY:
Gmina Krzepice
ul. Częstochowska 13
42-160 Krzepice
II. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
- 307/6, 307/7, 314/2, 316, 319/2, 321/3, 322, 324/1, 327/2, 328/4, 329/2, 330/7, 331/2, 332/2, 333/2, 334/2, 335/4, 336/2, 337/3, 378/6, 379/4, 380/5, 381/2, 383/11, 1173/5, 384/5, 385/5, 386/8, 386/5, 387/5, 388/5, 389/6, 390/5, 391/7, 392/5, 393/5, 394/5, 395/7, 396/7, 406, 407.
Przedmiot zamówienia obejmuje:
sporządzenie wstępnego projektu podziału nieruchomości
opracowanie kompletnej dokumentacji geodezyjnej z projektem podziału nieruchomości, przyjętej do państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego (dla Zamawiającego w liczbie 6 egzemplarzy)
dokonanie stabilizacji na gruncie punktów granicznych podziałowych
Zastrzegamy możliwość żądania okazania nowych granic nieruchomości przed wydaniem postanowienia opiniującego wstępny projekt podziału.
zamarkowanie nowych punktów granicznych podziałowych na gruncie
Przedmiot zamówienia został opisany według następującego kodu CPV: 71222200-2
III. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA
Termin wykonania zamówienia: 3 miesiące od dnia podpisania umowy.
IV. MIEJSCE ORAZ TERMIN SKŁADANIA OFERT
1. Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego tj. w sekretariacie tut. Urzędu do dnia 26 lipca 2023 roku do godz. 14:00 28 lipca 2023 roku do godz. 12:00 w zamkniętych kopertach.
2. Ofertę składaną w siedzibie Zamawiającego należy oznaczyć: „Zapytanie ofertowe - Wykonanie usług geodezyjnych – wydzielenie drogi wewnętrznej”
3. Oferta złożona po terminie nie zostanie otwarta i będzie niezwłocznie zwrócona składającemu ją Wykonawcy.
Otwarcie ofert nastąpi w dniu 26 lipca 2023 r., o godz. 14:15 28 lipca 2023 r., o godz. 12:15,
w Urzędzie Miejskim w Krzepicach, ul. Częstochowska 13, w Sali obrad Rady Miejskiej w Krzepicach. Informacja zostanie udostępniona na stronie internetowej Zamawiającego: www.bip.krzepice.pl
V. Kryterium oceny ofert:
Najkorzystniejsza cena.
W przypadku, gdy dwie lub więcej oferty zawierać będą taką samą najniższą cenę, Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w określonym przez Zamawiającego terminie ofert dodatkowych. Wykonawcy składający oferty dodatkowe nie będą mogli zaoferować cen wyższych niż zaoferowane w złożonych ofertach.
Niezłożenie dodatkowej oferty będzie równoznaczne z rezygnacją z udziału w przedmiotowym postępowaniu.
VI. Termin związania ofertą
Wykonawca związany jest z ofertą: 60 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz
z upływem terminu składania ofert.
VII. Sposób porozumiewania się Zamawiającego i Wykonawcy.
- Oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawca przekazują pisemnie / drogą elektroniczną (email) /
za pośrednictwem platformy zakupowej*. - Postępowanie jest prowadzone w języku polskim, w związku z tym wszelka korespondencja z Zamawiającym musi być prowadzona w języku polskim.
- Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie treści zapytania ofertowego. Zamawiający udzieli wyjaśnień pod warunkiem, że wniosek o wyjaśnienie wpłynie do Zamawiającego nie później niż do końca dnia, w którym upływa połowa wyznaczonego terminu składania ofert.
- Odrzucenie oferty.
- Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli:
- jest niezgodna z zapisami niniejszego zapytania ofertowego,
- jej treść nie odpowiada treści niniejszego zapytania ofertowego,
- jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji,
- zawiera błędy w obliczeniu ceny,
- jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów.
- Unieważnienie postępowania.
- Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli:
- nie złożono żadnej oferty,
- wszystkie oferty zostały odrzucone,
- cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że Zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty,
- wystąpiła istotna zmiana okoliczności powodująca, że prowadzenie postępowania lub wykonanie zamówienia nie leży w interesie publicznym, czego nie można było wcześniej przewidzieć,
- postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego,
- Ponadto Zamawiający zastrzega sobie prawo do odstąpienia od realizacji zamówienia (przed zawarciem umowy) bez podawania przyczyn i bez ponoszenia jakichkolwiek skutków prawnych i finansowych z tego tytułu.
- Postępowanie o udzielenie zamówienia jest prowadzone zgodnie Zarządzeniem
nr 0050.333.2021 z dnia 03.02.2021 w sprawie udzielania przez Urząd Miejski
w Krzepicach zamówień publicznych.
X. OSOBA UPRAWNIONA DO KONTAKTU Z OFERENTAMI:
Olga Chęcińska-Kochel – pok. 11, Urzędu Miejskiego w Krzepicach, tel. 343999166
- Warunki płatności:
Wynagrodzenie płatne będzie przelewem na konto podane w rachunku, w terminie 30 dni po przedłożeniu rachunku przez Zleceniobiorcę.
XII. Wykluczenia
Na podstawie art. 7 ust. 1 w zw. z art. 7 ust. 9 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspierania agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu prowadzonego na podstawie PZP lub z wyłączeniem stosowania PZP, wyklucza się:
1) wykonawcę oraz uczestnika konkursu wymienionego w wykazach określonych
w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy;
2) wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego beneficjentem rzeczywistym
w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2022 r. poz. 593 i 655) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy;
3) wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz. U. z 2021 r. poz. 217, 2105 i 2106), jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy.
XIII. Obowiązek informacyjny wynikający z art. 13 RODO
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych osobowych - RODO), (Dz. Urz. UE L 119 z 4 maja 2016 roku, str.1) informuje się, że:
- Administratorem danych osobowych przetwarzanych przez Urząd Miejski w Krzepicach, ul. Częstochowska 13, 42-160 Krzepice jest Burmistrz Krzepic.
- Kontakt z inspektorem ochrony danych jest możliwy pod adresem e-mail: g.pietruszka@odo-iod.pl.
- Dane osobowe będą przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. „c” ogólnego rozporządzenia o ochronie danych w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonym w trybie art. 4 pkt 8 Ustawy PZP w postępowaniu w przedmiocie: jak wyżej, „wykonanie opracowania geodezyjnego dotyczącego podziału i wydzielenia drogi wewnętrznej oznaczonej, w miejscowym planie zagospodarowania przestrzennego miasta i gminy Krzepice, zatwierdzonym uchwałą Rady Miejskiej nr 24.195.2021 z dnia 19 stycznia 2021 roku, symbolem 5-KDW12, do obsługi komunikacyjnej działek budowlanych położonych w m. Krzepice, obręb Kuźniczka”.
- Dane osobowe będą przechowywane przez okres niezbędny do realizacji celów określonych w pkt 4 oraz przez czas określony dla poszczególnych symboli kategorii archiwalnej, którym oznaczona jest dokumentacja zgromadzona w Urzędzie Miejskim w Krzepicach zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych (Dz. U. z 2011 r., Nr 14, poz. 67).
- Odbiorcami danych osobowych będą podmioty przewidziane w przepisach prawa.
- Podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest obowiązkowe. W przypadku niepodania danych nie będzie możliwy udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia poniżej 30 000 euro.
- Posiada Pani/Pan prawo do:
- dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
- sprostowania Pani/Pana danych osobowych;
- żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;
- wniesienia skargi do organu nadzorczego, tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
Burmistrz Krzepic
Krystian Kotynia
*Niepotrzebne skreślić
Załączniki:
- Załącznik graficzny20230720152358767.pdf (596,89KB)
- Formularz ofertowy.Formularz.doc (38,50KB)
- Wzór umowy.umowa.odt (10,46KB)
Informacja o złożonych ofertach.pdf (106,80KB)
Informacja o wyborze oferty.pdf (98,34KB)