Zapytanie ofertowe „Wykonanie opracowania geodezyjnego dotyczącego podziału i wydzielenia drogi wewnętrznej"
Krzepice, 12 lipca 2023 roku
Znak sprawy: GKR.6831.0010.2023
ZAPYTANIE OFERTOWE - nieaktualne
Postępowanie prowadzone w oparciu o wewnętrzną procedurę Zamawiającego
i wartości mniejszej od kwoty 130 000, 00 zł zgodnie z ustawą z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych
I. ZAMAWIAJĄCY:
Gmina Krzepice
ul. Częstochowska 13
42-160 Krzepice
II. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
- 307/6, 307/7, 314/2, 316, 319/2, 321/3, 322, 324/1, 327/2, 328/4, 329/2, 330/7, 331/2, 332/2, 333/2, 334/2, 335/4, 336/2, 337/3, 378/6, 379/4, 380/5, 381/2, 383/11, 1173/5, 384/5, 385/5, 386/8, 386/5, 387/5, 388/5, 389/6, 390/5, 391/7, 392/5, 393/5, 394/5, 395/7, 396/7, 406, 407.
Przedmiot zamówienia obejmuje:
sporządzenie wstępnego projektu podziału nieruchomości
opracowanie kompletnej dokumentacji geodezyjnej z projektem podziału nieruchomości, przyjętej do państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego (dla Zamawiającego w liczbie 6 egzemplarzy)
dokonanie stabilizacji na gruncie punktów granicznych podziałowych
Zastrzegamy możliwość żądania okazania nowych granic nieruchomości przed wydaniem postanowienia opiniującego wstępny projekt podziału.
Przedmiot zamówienia został opisany według następującego kodu CPV: 71222200-2
III. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA
Termin wykonania zamówienia: 3 miesiące od dnia podpisania umowy.
IV. MIEJSCE ORAZ TERMIN SKŁADANIA OFERT
1. Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego tj. w sekretariacie tut. Urzędu do dnia 26 lipca 2023 roku do godz. 14:00 w zamkniętych kopertach.
2. Ofertę składaną w siedzibie Zamawiającego należy oznaczyć: „Zapytanie ofertowe - Wykonanie usług geodezyjnych – wydzielenie drogi wewnętrznej”
3. Oferta złożona po terminie nie zostanie otwarta i będzie niezwłocznie zwrócona składającemu ją Wykonawcy.
Otwarcie ofert nastąpi w dniu 26 lipca 2023 r., o godz. 14:15, w Urzędzie Miejskim w Krzepicach, ul. Częstochowska 13, w Sali obrad Rady Miejskiej w Krzepicach. Informacja zostanie udostępniona na stronie internetowej Zamawiającego: www.bip.krzepice.pl
V. Kryterium oceny ofert:
Najkorzystniejsza cena.
W przypadku, gdy dwie lub więcej oferty zawierać będą taką samą najniższą cenę, Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w określonym przez Zamawiającego terminie ofert dodatkowych. Wykonawcy składający oferty dodatkowe nie będą mogli zaoferować cen wyższych niż zaoferowane w złożonych ofertach.
Niezłożenie dodatkowej oferty będzie równoznaczne z rezygnacją z udziału w przedmiotowym postępowaniu.
VI. Termin związania ofertą
Wykonawca związany jest z ofertą: 60 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz
z upływem terminu składania ofert.
VII. Sposób porozumiewania się Zamawiającego i Wykonawcy.
- Oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawca przekazują pisemnie / drogą elektroniczną (email) /
za pośrednictwem platformy zakupowej*. - Postępowanie jest prowadzone w języku polskim, w związku z tym wszelka korespondencja z Zamawiającym musi być prowadzona w języku polskim.
- Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie treści zapytania ofertowego. Zamawiający udzieli wyjaśnień pod warunkiem, że wniosek o wyjaśnienie wpłynie do Zamawiającego nie później niż do końca dnia, w którym upływa połowa wyznaczonego terminu składania ofert.
- Odrzucenie oferty.
- Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli:
- jest niezgodna z zapisami niniejszego zapytania ofertowego,
- jej treść nie odpowiada treści niniejszego zapytania ofertowego,
- jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji,
- zawiera błędy w obliczeniu ceny,
- jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów.
- Unieważnienie postępowania.
- Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli:
- nie złożono żadnej oferty,
- wszystkie oferty zostały odrzucone,
- cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że Zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty,
- wystąpiła istotna zmiana okoliczności powodująca, że prowadzenie postępowania lub wykonanie zamówienia nie leży w interesie publicznym, czego nie można było wcześniej przewidzieć,
- postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego,
- Ponadto Zamawiający zastrzega sobie prawo do odstąpienia od realizacji zamówienia (przed zawarciem umowy) bez podawania przyczyn i bez ponoszenia jakichkolwiek skutków prawnych i finansowych z tego tytułu.
- Postępowanie o udzielenie zamówienia jest prowadzone zgodnie Zarządzeniem
nr 0050.333.2021 z dnia 03.02.2021 w sprawie udzielania przez Urząd Miejski
w Krzepicach zamówień publicznych.
X. OSOBA UPRAWNIONA DO KONTAKTU Z OFERENTAMI:
Olga Chęcińska-Kochel – pok. 11, Urzędu Miejskiego w Krzepicach, tel. 343999166
- Warunki płatności:
Wynagrodzenie płatne będzie przelewem na konto podane w rachunku, w terminie 30 dni po przedłożeniu rachunku przez Zleceniobiorcę.
XII. Wykluczenia
Na podstawie art. 7 ust. 1 w zw. z art. 7 ust. 9 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspierania agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu prowadzonego na podstawie PZP lub z wyłączeniem stosowania PZP, wyklucza się:
1) wykonawcę oraz uczestnika konkursu wymienionego w wykazach określonych
w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy;
2) wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego beneficjentem rzeczywistym
w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2022 r. poz. 593 i 655) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy;
3) wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz. U. z 2021 r. poz. 217, 2105 i 2106), jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy.
XIII. Obowiązek informacyjny wynikający z art. 13 RODO
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych osobowych - RODO), (Dz. Urz. UE L 119 z 4 maja 2016 roku, str.1) informuje się, że:
- Administratorem danych osobowych przetwarzanych przez Urząd Miejski w Krzepicach, ul. Częstochowska 13, 42-160 Krzepice jest Burmistrz Krzepic.
- Kontakt z inspektorem ochrony danych jest możliwy pod adresem e-mail: g.pietruszka@odo-iod.pl.
- Dane osobowe będą przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. „c” ogólnego rozporządzenia o ochronie danych w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonym w trybie art. 4 pkt 8 Ustawy PZP w postępowaniu w przedmiocie: jak wyżej, „wykonanie opracowania geodezyjnego dotyczącego podziału i wydzielenia drogi wewnętrznej oznaczonej, w miejscowym planie zagospodarowania przestrzennego miasta i gminy Krzepice, zatwierdzonym uchwałą Rady Miejskiej nr 24.195.2021 z dnia 19 stycznia 2021 roku, symbolem 5-KDW12, do obsługi komunikacyjnej działek budowlanych położonych w m. Krzepice, obręb Kuźniczka”.
- Dane osobowe będą przechowywane przez okres niezbędny do realizacji celów określonych w pkt 4 oraz przez czas określony dla poszczególnych symboli kategorii archiwalnej, którym oznaczona jest dokumentacja zgromadzona w Urzędzie Miejskim w Krzepicach zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych (Dz. U. z 2011 r., Nr 14, poz. 67).
- Odbiorcami danych osobowych będą podmioty przewidziane w przepisach prawa.
- Podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest obowiązkowe. W przypadku niepodania danych nie będzie możliwy udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia poniżej 30 000 euro.
- Posiada Pani/Pan prawo do:
- dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
- sprostowania Pani/Pana danych osobowych;
- żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;
- wniesienia skargi do organu nadzorczego, tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
Burmistrz Krzepic
Krystian Kotynia
*Niepotrzebne skreślić
Załączniki:
- Załącznik graficzny20230712133804597.pdf (3,48MB)
- Formularz ofertowy.Formularz.doc (38,50KB)
- Wzór umowy.umowa.odt (10,47KB)