Przejdź do treści strony Przejdź do menu Przejdź do wyszukiwarki Przejdź do mapy biuletynu
Kontrast:
Rozmiar czcionki:
Odstępy:
Reset:
Lektor:

Zapytanie ofertowe na świadczenie usług w zakresie pomocy psychologicznej na rzecz mieszkańców gminy Krzepice w Punkcie Konsultacyjno-Informacyjnym dla osób uzależnionych i współuzależnionych od alkoholu w Krzepicach w 2022 roku

„Świadczenie usług w zakresie pomocy psychologicznej na rzecz mieszkańców gminy Krzepice w Punkcie Konsultacyjno-Informacyjnym dla osób uzależnionych i współuzależnionych od alkoholu w Krzepicach w 2022 roku”


Zamawiający: Gmina Krzepice zaprasza do złożenia oferty na:

1. Opis przedmiotu i zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie pomocy psychologicznej na rzecz mieszkańców gminy Krzepice w Punkcie Konsultacyjno-Informacyjnym dla osób uzależnionych i współuzależnionych od alkoholu mieszczącym się w budynku Urzędu Miejskiego w Krzepicach ul. Częstochowska 13  


Wykonawca świadczyć będzie usługi w Punkcie Informacyjno-Konsultacyjnym w Krzepicach  preferowany dzień - poniedziałek 14:00-16:00 (z wyłączeniem dni wolnych od pracy) 
Szczegółowy harmonogram świadczenia usługi zostanie ustalony z wykonawcą przed zawarciem umowy.


2. Termin obowiązywania umowy:
Rozpoczęcie niezwłocznie po podpisaniu umowy do dnia 31 grudnia 2022r


3. Opis wymagań stawianych wykonawcy: 
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następujące wymagania:
- posiadają wykształcenie wyższe magisterskie z zakresu psychologii;
- posiadają co najmniej 2 letnie doświadczenie w pracy z dziećmi i ich rodzinami/opiekunami (w placówkach oświatowych, ośrodkach opiekuńczo-wychowawczych, itp.), 
- posiadają doświadczenie w pracy z osobami z problemami uzależnień oraz przemocy w rodzinie.

Wykonawca załącza do formularza oferty CV oraz kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie, doświadczenie, kwalifikacje, uprawnienia, tj.: zaświadczenia, certyfikaty, dyplomy, świadectwa pracy.

Od wykonawcy oczekujemy: odpowiedzialności, zaangażowania w pracy,  umiejętności pracy z dziećmi i ich rodzinami, umiejętności komunikacyjnych i mediacyjnych, umiejętności pracy w zespole. 

4. Warunki płatności:
Wynagrodzenie zostanie obliczone przy uwzględnieniu określonej stawki brutto za godzinę  wykonania usługi i ilości pełnionych godzin dyżurów w danym miesiącu. Wypłata wynagrodzenia będzie dokonana w okresach miesięcznych, w terminie do  ostatniego każdego miesiąca od dnia otrzymania przez Zamawiającego faktury/rachunku i ewidencji potwierdzającej liczbę godzin, przelewem na konto wykonawcy.
Od wynagrodzenia zostaną dokonane niezbędne potrącenia przewidziane przepisami prawa.

5. Opis sposobu przygotowania oferty oraz ustalenia ceny:

- cenę oferty należy ustalić w złotych polskich (PLN) cyfrowo i słownie z zaokrągleniem do pełnych złotych,
- oferta powinna zawierać cenę brutto za 1 godzinę pracy,
- podana cena musi obejmować wszystkie koszty wykonawcy związane z realizacją zamówienia, w tym koszty dojazdu do siedziby Punktu Konsultacyjnego.

6. Kryterium oceny ofert:
Wyboru oferty zamawiający dokona w oparciu o kryterium oceny, gdzie cena stanowić będzie 100%.

7. Miejsce i termin złożenia oferty:
Oferty należy składać do dnia 25.03.2022r do godz. 14:00 na sekretariacie Urzędu Miejskiego w Krzepicach ul. Częstochowska 13, 42-160 Krzepice w zamkniętych opisanych kopertach, Na kopercie proszę napisać: „Nie otwierać do 25.03.2022r do godz. 14:00”


Zamawiający wymaga załączenia formularza ofertowego, załączonego do zapytania, klauzuli informacyjnej do przetwarzania danych osobowych oraz dokumenty potwierdzające wykształcenie, kwalifikacje, uprawnienia oraz doświadczenie. 

8. Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.

9. Zamawiający zastrzega prawo unieważnienia postępowania bez podania przyczyny.

10. Zamawiający skontaktuje się z wykonawcą, który złoży najlepszą ofertę.

11. Informacje dotyczące zawierania umowy:

W przypadku udzielenia zamówienia wykonawca zobowiązuje się do zawarcia umowy w miejscu i terminie wskazanym przez zamawiającego oraz do wykonania zamówienia zgodnie z wymaganiami zamawiającego.

Załączniki do postępowania:

1. Formularz ofertowy
2. Wzór umowy - zlecenie
3. Klauzula informacyjna RODO