Przejdź do treści strony
Urząd Miejski w Krzepicach Biuletyn Informacji Publicznej

Informacja ws. nowych zasad realizacji obowiązku meldunkowego

 

Urząd Miejski w Krzepicach informuje, że od 1 stycznia 2013r. zmieniły się przepisy związane z realizacją obowiązku meldunkowego. Wymeldowania z dotychczasowego miejsca pobytu można dokonać automatycznie tj. podczas zameldowania w nowym miejscu, wskazując adres, z którego ma nastąpić wymeldowanie. Czynności tych dokonamy więc podczas jednej wizyty w urzędzie właściwym ze względu na nowe miejsce pobytu.

Dotychczas każdy, kto zmieniał miejsce zamieszkania zobowiązany był najpierw stawić się w jednym urzędzie, w celu wymeldowania, aby następnie w drugim dokonać zgłoszenia pobytu. Aktualnie wystarczy powiadomić o zmianie tylko jeden urząd – ten właściwy ze względu na nowe miejsce pobytu, który powiadomi urząd właściwy ze względu na poprzednie miejsce pobytu. Ponadto zameldowania można dokonać poprzez wyznaczonego pełnomocnika. Wydłużony został również czas na realizację obowiązku meldunkowego z 4 do 30 dni.

Szczegółowych informacji udzielają pracownicy Referatu Spraw Obywatelskich Urzędu Miejskiego w Krzepicach, pokój 23 i 24 (II piętro) tel. 34 317 51 72 wew. 43 i 44.


 

Podmiot udostępniający: Burmistrz Krzepic
Informację wytworzył(a) lub za treść odpowiada: Aneta Mika
Data wytworzenia: 2013-05-21
Metryczka
  • opublikowano:
    21-05-2013 13:34
    przez: Aneta Mika
Dane jednostki:

Urząd Miejski w Krzepicach
42-160 Krzepice
ul. Częstochowska 13
NIP: 574-13-91-048 REGON: 000529019
Numer konta: 36 8250 0003 2100 0000 0042 0001

Dane kontaktowe:

tel.: 34 317 51 72
fax: 34 317 51 72
e-mail: umig@krzepice.pl
strona www: krzepice.pl